KAUNO AKROPOLIS. VIZUALINIS IDENTITETAS

Visi kliento darbai

Kauno „Akropolis“ – prekybos centras, kuriame didelis dėmesys skiriamas madai. Jis komunikuoja drąsiu ir provokuojančiu tonu, visada seka naujas ir įdomias tendencijas. Mūsų užduotis buvo sukurti prekių ženklo ID, kuris lydėtų ir papildytų šias vertybes. Tai reiškė, kad reikėjo kažko modernaus, universalaus, madingo bei suteikiančio pakankamai erdvės prisitaikyti ir kurti, išlaikant nepažeistą senojo prekių ženklo esmę.

SPALVOS


Kadangi pagrindinė logotipo spalva yra raudona, norėjome, kad ji išsiskirtų. Naudodamiesi kontrastinga violetinės ir žalios spalvos spalvų palete, ją išryškinome. Paletė sukuria daugybę dizaino galimybių nuo subtilios ir švarios iki ryškios ir drąsios.

ŠRIFTAS


Antraštės tipografijai pasirinkome unikalų ir stilingą „Hatton“ šriftą. Naudodami tris skirtingus svorius, sukuriame įvairovę ir lankstumą, klasiškos, tačiau šiuolaikiškos mados jausmą. Likusiam tekstui pasirinkome „Larsseit“ šriftą. Tai šiuolaikinis „Sans-serif“ šriftas su mažesniu kontrastu ir klasikinėmis proporcijomis, puikiai derantis su „Hatton“.

GRAFINIAI ELEMENTAI


Kadangi Kauno „Akropolis“ neatsiejamas nuo mados, komunikacija paremta įspūdingais vaizdais. Taigi grafinei kalbai norėjome minimalizmo ir visiškos laisvės. Grafiniai elementai kuriami pagal poreikį, atsižvelgiant į kampaniją. Vienintelė taisyklė – tolygiai plona linija.

KOMPOZICINIS TINKLELIS


Tinklelio sistema pagrįsta prekių ženklo elementu – logotipu ir jo stačiakampio forma. Logotipą galima įdėti į bet kurį kampą ir pagal jo centrą nusibrėžti vidines antraštės ir papildomų tekstų gaires. Vaizdinė medžiaga gali būti išdėstyta visame plote arba įrėminta, sukuriant labai dinamišką dizaino sprendimą.