LNDT. 84 teatro sezono kampanija

  • Password
  • PR Impact
Visi kliento darbai

Teatro kėdė niekada nebuvo patogi. Teatras žiūrovams parodo tai, į ką nenorime žiūrėti. Todėl atidarant aštuoniasdešimt ketvirtąjį stiprių išgyvenimų LNDT sezoną, į teatro kėdę prisėsti pakvietėme drąsiausius.



Kampanija prasidėjo nuo lakoniško pareiškimo: NEIK Į TEATRĄ. Plakatai su vizuale paliktu vienu objektu – statybine plėvele apdengta atsinaujinusios didžiosios salės kėde – pareiškimui suteikė tvirtumo. Šis antikvietimas sukėlė atgarsį ne tik teatro bendruomenėje, bet ir visuomenėje: kol vieni piktinosi valstybinio teatro pozicija, o kiti vykdė semiotinę analizę ir ieškojo reklaminio CTA, treti parodijavo vizualą ir kūrė savo prekių ženklų reklamas.


Prie vakarienės stalų ir tarp socialinių tinklų savaitę trukusias karštas diskusijas nutraukė pirmosios sezono premjeros RULETĖ plakatas. Netrukus dienos šviesą išvydo ir visų sezono premjerų reklamos, kuriose prie pagrindinio kampanijos šūkio prisidėjo papildomas žodis. Kiekvienam spektakliui skirtingas. NEIK Į TEATRĄ. PRIPRASI, SUGRĮŠI, PASIKEISI, SUŽMOGĖSI, PAMILSI. Papildomas žodis tapo ir argumentu, kodėl geriau į teatrą neiti silpnesnius nervus turintiems žiūrovams bei atspindėjo kiekvienos premjeros pagrindinę idėją. Premjeras reklamuojančiuose plakatuose ant teatro kėdės, jau matytos pirmajame plakate, sėdosi visuomenei gerai pažįstami aktoriai: Rimantė Valiukaitė, Gytis Ivanauskas, Jūratė Vilūnaitė, Aistė Zabotkaitė, Domantas Starkauskas ir kiti. Provokuojanti kampanija sukėlė susidomėjimą ir pradėjo dialogą apie teatrą ne tik tarp kultūra besidominčių žmonių, bet ir tarp tų, kurie apie teatrą iki tol nekalbėjo. Kalbos neliko kalbomis – LNDT lankomumas, palyginus 2022 ir 2023 metų rezultatus, išaugo dvigubai.