Per kelis metus sukūrėme visai nemažai logotipų, kuriais didžiuojamės. Nuo nekilnojamo turto rinkos lyderių iki konceptualaus alaus baro bei gardžių guminukų. Skirtingi klientai leido plačiai paieškoti kūrybinių sprendimų. Pažiūrėkit ir įvertinkit!

DARNU


DARNU yra vienas iš Vilniaus nekilnojamo turto vystymo lyderių. Todėl ir kuriant logotipą, buvo atsižvelgta į lankstumą, norint parodyti, kad nekilnojamas turtas prisitaiko prie miesto ir aplinkos. Logotipe yra matomas tiltas, kuris jungia D ir U raides, parodydamas, kad darnai visuomet reikia dviejų elementų.

KINAS PO ŽVAIGŽDĖMIS


Romantiška ir vilniečių itin pamėgta pramoga – kinas po atviru dangumi. Tad ir kuriant logotipą buvo lengva gauti įkvėpimo iš vasaros dangaus.

TROOSIK


Apatinių formos guminukams – nustebęs logotipas. O kodėl gi ne?

ORCHESTRA


Logotipas technologijų parkui, kuriame įsikūrę daug startuolių. Tad kurdami jį, pabrėžiame ir startuoliams būdingą inovatyvumą – logotipas tinklalapyje interaktyviai kinta, valdant jį garsu.

ALAUS BIBLIOTEKA


Daugiau nei 60 alaus rūšių bei virš 300 pavadinimų alaus. Visi jie – tvarkingai išdėlioti lentynose. Šioje vietoje propaguojama intelektuali alaus vartojimo kultūra. Visa tai ir padiktavo logotipo kūrybą.

CHEATLESS


Smagus, draugiškas ir itin skanus, o svarbiausia – sveikas užkandis. Nuoširdi sudėtis, nuoširdus pavadinimas bei nuoširdus logotipas. Jokių nebūtų pažadų, jokių agresyvių dizaino sprendimų, tik skanus batonėlis ir teisingas logotipas.

ORO DUBINGIAI


Gražiausiame kampelyje įsikūręs poilsio centras. Tad logotipą įkvėpė gamtos, lengvumo ir ramybės kupini pasivaikščiojimo takeliai, kurie dažniausiai niekur neprasideda ir niekur nenuveda.

KANITERAPIJOS ASOCIACIJA


Tai alternatyvus ir pagalbinis gydymo būdas, kai norint pasiekti geresnės savijautos, pasitelkiami specialiai paruošti šunys. Tad apie logotipą daugžodžiauti nereikia, akivaizdu, kad patys pagalbininkai ir įkvėpė.

VILNIAUS ROTUŠĖ


Viena seniausių pasaulyje rotušių yra atvira miestui. Norėdami tai įprasminti sukūrėme dinamišką logotipą, kuris gali virsti ir idėjomis reklaminiams maketams, bei visai reklaminei medžiagai. Modernus, įkvepiantis ir atviras – stilius, kuris buvo įkvėptas ir rotušės pažado, tapti miesto traukos tašku.