MAXIMA. Darbdavio įvaizdis

Visi kliento darbai

Į parduotuvę einame pritrūkę pieno ar duonos. Tačiau įrodėme, kad prekybos centre Maxima galima rasti ir darbo patirties.
Įkvėpimo darbdavio įvaizdžio kampanijai sėmėmės iš lentynų: sukūrėme šešias prekes, atspindinčias skirtingas kompetencijas, kurių galima įgyti dirbant Maximoje.
Susipažinkite: gazuota lyderystė, lankstus verslumas, aštri drąsa, tonizuojanti energija, perlinės idėjos ir karamelinis komunikabilumas.
Visos prekės buvo pristatytos jau folkloru tapusio kaininio klipo formate, o realias pakuotes leidome pakilnoti ir pačiose parduotuvėse.
Taip žmonės tiesiogine prasme galėjo įsidėti patirties į krepšelį. O ir dėjosi – prekės buvo tokios paklausios, kad turėjome atlikti papildomus užsakymus.