EUROPA. Kalėdų detoksikacija

  • ADC*LT
  • PR Impact
Visi kliento darbai

Kalėdos tapo ilgiausiai trunkančia ir labiausiai komercializuota švente. Matydami, kaip peržengiamos vartotojiškumo ribos, kaip žmonės grimzta į šventinį chaosą ir kaip tai veikia jų emocinę būklę, nusprendėme imtis veiksmų.

„Kalėdų detoksikacija“ – prekybos centro kampanija, kviečianti atsitraukti nuo šventinės beprotybės ir ramiai praleisti laiką ten, kur Kalėdų mažiau.

Kampanijos simboliu tapo juoda spalva ir dirbtinio intelekto sugeneruota „rėkianti galva“ – komercializacijos sukelto chaoso metafora. Drąsi vizualika atliepė augantį nuovargį nuo perteklinio vartojimo ir reklamos spaudimo.

Atsigręžėme į aktualias tendencijas: vartotojiškumo perteklių, augantį nuovargį ir lankytojų norą sulėtinti tempą. Tiek pačiame prekybos centre, tiek socialiniuose tinkluose skaičiavome dienas iki šventinio košmaro pabaigos, siūlėme detoksikacijos būdus, juokavome ir solidarizavomės su tais, kurie pavargo nuo kalėdinio triukšmo. Reklaminiai baneriai vedė į „mažiausiai komercišką“ kalėdinę svetainę, kurioje lankytojus pasitiko vienas paprastas sakinys: „Viskas praeina. Praeis ir Kalėdos.“