Maxima. Kalėdos
Visi kliento darbaiMAXIMA – didžiausias Baltijos šalių mažmeninės prekybos tinklas. Kasdien jį aplanko daugiau nei 550 tūkstančių Lietuvos pirkėjų. Tai tinklas, puikiai žinomas tiek periferijoje gyvenantiems žmonėms, tiek didžiųjų miestų gyventojams.
Mūsų užduotis – sukurti kalėdinį klipą, kuris neliktų nepastebėtas kalėdinių reklamų fone, tačiau būtų pamėgtas ir suprastas įvairaus amžiaus ir išsilavinimo auditorijai. Prekės ženklo nagrinėjama tema ir esminė žinutė – bendrystė ir paprastas žmogiškumas.
Šiems tikslams įgyvendinti pasirinkta paprasta ir aiški istorija, pasakojanti apie dovanojimo džiaugsmą, nuoširdaus dėmesio galią nepažįstamam žmogui. Paprastai istorijai pastiprinti sukurtas Amelijos Vyšniauskaitės-Miltenienės kūrinys „Balta pasaka“, įdainuotas Vytautės Pupšytės.
Rezultatas – „Synopticom Ad Research“ duomenimis, MAXIMOS kalėdinio laikotarpio reklaminis klipas tapo labiausiai patikusia šventinio periodo reklama.