Caritas Lietuva. 1,2 % GPM kampanija

  • ADC*E
  • ADC*LT
  • Baltic Best
Visi kliento darbai

Kaip įtikinti daugiau nei 70% Lietuvos gyventojų pirmą kartą gyvenime paskirti savo 1,2 % GPM stokojantiesiems?
Paliečiant kiekvienam jautrią temą: pinigus. Visiems žinoma – pinigus galime uždirbti, paskolinti arba pasiskolinti, galime išleisti ar iššvaistyti.
Tačiau pirmą kartą istorijoje pasiūlėme pinigus rūšiuoti. Taip, kaip namuose išrūšiuojame atliekas.



Kampanija prasidėjo dešimtyje Lietuvos miestų pastačius auksinius konteinerius su užrašu „Pinigai“. Po keturių dienų spėliojimo kam jie skirti, ant konteinerių atsirado paaiškinimas: „VMI duomenimis, kasmet apie 70 % Lietuvos gyventojų, galinčių skirti GPM dalį paramai, jos niekam neskiria. Šie pinigai būtų galėję pasiekti stokojančiuosius. Skirk 1,2 % GPM CARITAS organizacijai.“


Kampanija plėtojosi įvairiomis priemonėmis: teisingai pinigus mesti kviečiančiais plakatais, instrukciniu pinigų rūšiavimo klipu, auksiniais pinigų maišeliais, ir smagia pinigų rūšiavimo dainele, kurią išgirsti galėjo radijo pakeliui į darbą klausantys vairuotojai. Nors kampanijos rezultatai paaiškės tik po metų, kampanija jau sulaukė reakcijos: kol nuomonės formuotojai dalinosi konteinerių nuotraukomis, o naujienų portalai aiškinosi jų kilmę, socialinius tinklus užplūdo organiškos žmonių reakcijos. O mes su nekantrumu laukiame VMI statistikos.