UNIPARK. Vizualinis identiteto atnaujinimas

Visi kliento darbai

UNIPARK teikia paslaugas tūkstančiams vairuotojų, naviguojančių po šiuolaikinį miestą. Atnaujinant vizualinį identitetą svarbiausiais aspektais tapo urbanizacija ir skaitmenizacija, tad abu šie poliai persikėlė ir į vizualinę kalbą.

Atnaujindami logotipą siekėme suteikti kompozicijai daugiau vientisumo ir monumentalumo, tačiau kartu papildyti ir specifinėmis, tik šiam verslui būdingomis detalėmis. Logotipo tipografija buvo praturtinta urbanistinį pradą iliustruojančiais trafaretiniais motyvais, būdingais kelių žymėjimui, bei su skaitmenine kalba siejamu tašku, įvedančiu į kompoziciją.

UNIPARK paslaugos yra skirtos vairuotojams, tad keliai ir keliuose sutinkama grafika natūraliai tapo identiteto dalimi. Parinkta tipografija savo formomis ir raiška primena kelių juostų linkius, spalvų paletė papildyta keliams ir kelių žymėjimo juostoms būdingomis spalvomis, visoje grafinių elementų sistemoje galima užčiuopti specifinių kelių juostų žymėjimo grafikos elementų.

Atnaujindami UNIPARK vizualinį identitetą siekėme suteikti jam struktūros ir dinamiškumo, kurti draugišką, tačiau aiškų urbanistinį įvaizdį.